Handelsbetingelser

Bestilling

Cozy Trends tager forbehold for manglende leverancer, udsolgte varer, stave- og trykfejl samt evt. pris- og afgiftsændringer frem til, at ordrebekræftelse er afgivet.

Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du altid velkommen til at kontakte os ved at henvende dig på info@cozytrends.dk.

 

Betaling
Cozy Trends modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, MobilePay, VISA, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Electron. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.

Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms.

Cozy Trends bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

 

Ordrebekræftelse

Cozy Trends tager forbehold for manglende leverancer, udsolgte varer, stave- og trykfejl samt evt. pris- og afgiftsændringer frem til, at ordrebekræftelse er afgivet.

 

Du vil efter gennemførelse af en bestilling automatisk modtage en ordrebekræftelse via e-mail, der også indeholder information omkring retur- og reklamationsret.

 

Levering
Cozy Trends leverer på alle hverdage

Der kan leveres til GLS pakkeshop eller til erhverv- og privat adresse.

Forventet leveringstid på trævare 5 til 7 hverdage. 

Forventet leveringstid på glasvare 2 til 5 arbejdsdage.

Gratis fragt fra 499 kr.

Havemøbler kan kun leveres med fragtmand.

Cozy Trends kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS, fragtmand eller for forhold, der er udenfor Cozy Trends indflydelse, herunder vejrforhold, mangelfuld levering fra tredjemand m.m., medmindre andet følger af dansk rets almindelige regler.

 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering/betjening af produktet.

 

Alle reklamationer skal fotodokumenteres med vellignende foto, som medsendes henvendelsen sammen med kvittering eller faktura. Vi kan ikke tage stilling til en reklamation uden billeder af fejlen.

 

Ved reklamation rettes henvendelse til info@cozytrends.dk og returneringer sendes til:

Cozy Trends
Vestergade 4
3660 Ganløse

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende bankoplysninger til info@cozytrends.dk så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter, returnere forsendelsen.

 

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@cozytrends.dk.

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Mellemste låg på Ball Mason Jars må IKKE have været fjernet!

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.

Pakken ligger klar til afhentning i 10 kalenderdage (GLS) efter at du har modtaget advisering. Ikke-afhentede pakker returneres herefter til webshoppen.

Du står selv for returnerings-omkostningerne når fragtfirma sender vare retur ved ikke afhentet vare. Dette beløb vil blive trukket fra i beløb der vil blive refunderet ved modtagelse af ikke-afhentet vare.

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere.

 

Du bør desuden sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk.

 

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse:

info@cozytrends.dk